Internet je bojiště – jako tvůrci obsahu a obsahového marketingu na něm bojujeme o pozornost surfujících lidí.
Jak ji získat?
Klíčem nejsou jen chytlavé nadpisy, clickbait nebo křiklavé grafiky.
Jednou z nejfunkčnějších taktik je multimediální obsah.
Co to je?
Jednoduše kombinace textu, grafik, fotek, ilustrací či videí sestavená tak, aby se vše vzájemně doplňovalo a vytvářelo zajímavý a smysluplný celek.
Jak takovou kombinaci sestavit?
Pojďme si to rozebrat:
Text: základní kámen vašeho obsahu
Text je potřeba pro předání informací a v jasném a strukturovaném formátu. Důkladně zpracovaný textový obsah je důležitý pro poskytnutí detailního kontextu a hlubšího porozumění. Pro udržení pozornosti čtenáře je ale dobré ho doplnit o multimédia.
TIP: Text dělte na kratší úseky a odstavce, používejte seznamy a nadpisy. Čím lepší organizace publikace PR článku, tím vyšší pozornost.
Obrázky: vizuální oživení
Podpořte své sdělení vhodně vybranými obrázky, modelujte vizuální představy, které má čtenář při čtení vašeho obsahu a zaujměte jeho pozornost.
Obrázky volte kvalitní a relevantní.
Videa: pohyb a osobní zážitek
Využitím videí můžete demonstrovat produkty, představit tým, nebo sdílet příběhy zákazníků osobnější formou. Dejte vašim sledujícím možnost vás vidět a udělat si k vám bližší vztah.
Zároveň video dává možnost využití body-language, kterým můžete opět podpořit své sdělení a zajistit si, aby čtenářům utkvělo v hlavě.
Synergie všech prvků
Kombinace textu, obrázků a videí může tvořit silnou synergetickou sílu.
Představte si PR článek, který začíná informativním textem, doplněným nápaditými obrázky, které vizualizují uvedené informace.
Když se čtenář dostane k videu, má možnost prožít daný koncept nejen vizuálně, ale i zvukově.
Taková kombinace propojuje smysly a tím zvyšuje šance, že si čtenáři zapamatují vaše sdělení a porozumí mu.
A když takový článek nasdílíte na větší renomované weby, dostane se vám tolik pozornosti, že nebudete vědět, co sní – s tím vám pomůže služba www.seoinfluencer.cz pro profesionály a marketéry.